Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna  Zaloguj  Rejestracja
Nowy rodzaj... "misji"
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna -> Schron
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy chciałbyś/chciała wziąść udział w takiej rozgrywce?
Tak
 77%  [ 7 ]
Nie
 11%  [ 1 ]
Nie wiem
 11%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Sob 22:47, 29 Kwi 2006    Temat postu: Nowy rodzaj... "misji"

Witajcie! Właśnie przed chwilą wpadłem na rewolucyjny pomysł. Polega on na prowadzeniu swobodnej rozgrywki, która w większej mierze zależy od gracza. Pomyślcie- w standardowej misji macie wyznaczony cel, do którego musicie dojść. W dodatku cała droga jest zazwyczaj z góry ustalona przez GMa, nie zawsze, ale często. Sami zresztą wiecie jak przebiega misja.
Ale do rzeczy, w tym "moim" stylu gracz sam będzie mógł wyznaczyć sobie cel, sam podejmie liczne decyzje co i kiedy chce robić. Gracz będzie miał o wiele wiele szersze pole manewru niż w misjach, gdyż GM nie będzie pilnował, by gracz wyszedł za "granicę misji" i pokrzyżował wcześniejsze ustalenia. Witajcie w świecie, gdzie sami jesteście panami swojego losu.
Brzmi zbyt utopijnie, zbyt nierealnie i zbyt pięknie, by było prawdziwie? Spróbujmy to sobie wyobrazić: gracz mówi na początku gdzie się znajduje i co robi. Reszta gry jest podobna nieco do "kantynowego" stylu rozgrywki, tylko bardziej uporządkowana. Dodatkowo w odróżnieniu od misji, to świat jest jakby bardziej zależny od gracza, niż odwrotnie. Albo poprostu powiem to jaśniej: chodzi o to, by gra bardziej przypominała CRPGowe Fallouty [gry fallout dla niewtajemniczonych w skróty Wink ]. Duża swoboda dla gracza, GMowi zależy tylko na tym, by gracz nie wyrżnął wszystkich mieszkańców i nie puścił miasta z dymem Very Happy Poprostu ma być luźno- luźniej niż w misjach, a jednocześnie żeby nie było bajzlu. Pomyślcie, czy nie warto choćby spróbować?

Ja bym chętnie spróbował. Logiczne, że jestem na tak. Wink

Proszę, by każdy kto zagłosuje, niech wypowie się na ten temat. Razem zbudujemy lepszy świat! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
John Yossarian
Rycerz Bractwa Stali



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:15, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Może niech GM wyznacza kilka potencjalnych scenariuszy z których moglibyśmy cos wybierać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
John Noran
Najemnik



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: De Ridder

PostWysłany: Nie 12:58, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Hmmmm szczerze mówiąc to mógłbym zagrać... po tej misji którym teraz mam xD wydaje się nawet, nawet....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Nie 14:00, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Yossarianie, właśnie chodzi o to, że nikt Ci nie narzuca celu działań. TY i tylko TY decydujesz co robisz.

Do wszystkich: kurczak, mówiłem pisać wypowiedzi. Teraz nie wiem kogo zbanowć za "Nie" Laughing [żart]. Ktoś nie wie, hmm? Just ask me...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Cid Highwind
Gość






PostWysłany: Nie 14:11, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Jeszcze nie należe do tego klubu a juz mi sie pomysł podoba Very Happy
Powrót do góry
Autor Wiadomość
Joey Harris
Bandyta



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś na pustyni

PostWysłany: Nie 14:56, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Ja jestem za! Będzie ciekawiej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
John Yossarian
Rycerz Bractwa Stali



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:06, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Nie no jestem za jak najbardziej, chodzi mi jednak o to że Bractwo jest formacją militarną i jako takie powinno mieć wytyczone pewne cele.
Np: GM daje szereg zadań które trzeba by wykonać dla dobra bractwa i w jego interesie, oczywisice gracze nie muszą tego robić, jednak takie działanie mogło by podnosić prestiż w szeregach co by owocowało czasem dostęp do lepszego sprzętu czy dodatkowymi członkami oddziału ect:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Nie 15:24, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Dobra myśl, ale równie dobrze można wysłać BSa na długi patrol, poprostu. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Joseph William Moore
Kulawiec



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cholera wie

PostWysłany: Nie 22:01, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Hm.
Rozwiązanie pośrednie-gracz ma duża swobodę, MG nie narzuca mu nic, poza swoimi opisami "terenu"-tzn. gracz opisuje że idzie się uchlać do baru, to MG mu opisuje bar, jego klientów i to, ile rząda barman Razz. Gracz robi co chce, a MG poprostu opisuje mu świat. No i najemnik sam sobie zadania może szukać
(Przyznam, że myślałem, że mniej-więcej będzie wyglądała "moja" misja, na którą zaraz idę odpisać Razz)
Dlatego nie zagłosowałem ani tak, ani nie-gracz dużą swobodę mieć-ok. Ale to co graczowe (czyli kierowanie postacią) graczom, a co MG'owskie (opisy "świata przedstawionego", reakcji NPC'ów)-MG'om.
Amen xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Pon 10:38, 01 Maj 2006    Temat postu:

Joseph William Moore napisał:
to co graczowe (czyli kierowanie postacią) graczom, a co MG'owskie (opisy "świata przedstawionego", reakcji NPC'ów)-MG'om.


Lol Laughing otóż właśnie drogi Spamuelu, graczowe zostanie przy graczach, a MGowe przy MGemach. Co do Twej misji, faktycznie ma ona wiele spólnego z przedstawioną propozycją, ale zauważ, że nie możesz za bardzo [o ile wogóle Twisted Evil ] "wychylać się" poza misję. W tej propozycji mógłbyś to zrobić, ale nie musiałbyś. I wszyscy są szczęśliwi. Very Happy

Rozumiem, że głos oddany na "nie wiem" należy do Ciebie? :>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
John Noran
Najemnik



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: De Ridder

PostWysłany: Pon 11:02, 01 Maj 2006    Temat postu:

no to ja i Moore możemy zagrać w ten typ misji jak już rozwalimy tych szakali xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Pon 11:25, 01 Maj 2006    Temat postu:

Oczywiście, tak samo jak inni gracze, którzy mają misje, mogą po ich zakończeniu grać w tym "swobodnym" trybie. Ofkors, jeśli komuś się to znudzi, może poprosić o misję [np. jak ktoś czuje się zbyt zagubiony w postnuklearnym świecie Very Happy ].

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
John Yossarian
Rycerz Bractwa Stali



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:13, 01 Maj 2006    Temat postu:

Dam na tak bo pomysł dobry, ale jednak oponuje za umieszczeniem w bazie bractwa celów "strategicznych", możemy jechać na patrol itp: ale od czasu do czasu cos by sie zrobiło w większym zakresie jak pacyfikacja bandytów czy tym podobne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Wyatt Kowalsky
Bandyta



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ukrytej bazy :]

PostWysłany: Pon 13:03, 01 Maj 2006    Temat postu:

Ja ci dam pacfikacje prawych ludzi co zabieraja bogatym (np. tym paconom w PA) po czym wszystko oddają biedniejszym (np. biedynm Raidersom w skórach)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
John Yossarian
Rycerz Bractwa Stali



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:43, 01 Maj 2006    Temat postu:

No my też odbieramy bogatym bandytom i rozdajemy ...sobie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Joey Harris
Bandyta



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś na pustyni

PostWysłany: Pon 13:54, 01 Maj 2006    Temat postu:

Może poprostu jak w zwykłej sesji RPG, gracz zaczyna gdzieś tam, ale od niego zależy czy chce przyjąć misję czy nie. A sytuacja członków BS może być taka jak Dziecka Przeznaczenia w F2- niby miał jakiś wytyczony cel, ale szlajał się po całym świecie i robił co chciał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Chudeusz
Game Master



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:45, 01 Maj 2006    Temat postu:

A kto Ci broni odrzucic misję?? Możesz zrobi co chesz zawsze. Każdy moze sobie wjechac do houston i postawic klocka w Ratuszowym holu inna sprawa że krótko potym przestanie byc lubiany w pewnych kręgach. W innych wprost przeciwnie. Jeżeli chcecie prowadzicie misje Po swojemu i tylko wy decydujecie Co zrobic. MG jest po to żeby zapewniac graczowi rozrywkę i od czasu do czasu postawi prze nim jakies wyzwanie a nie po to żeby prowadzic za rączke.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Pon 18:51, 01 Maj 2006    Temat postu:

Skoro jest tak wielu chętnych, czas założyć nowe fora! Very Happy Dla każdego gracza będzie w innym temacie się toczyć rozgrywka. Dzięki temu teoretycznie żaden gracz nie powinien się nudzić. A więc zakładam tym co nie mają misji i chcą grać w ten sposób- jeżeli ktoś do 20.00 nie zobaczy tematu ze swoim imieniem i nazwiskiem w swojej frakcji, prośby składać na PW.

Wogóle niech się wszyscy na PW zgłoszą co chcą "swobodnie" grać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
John Noran
Najemnik



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: De Ridder

PostWysłany: Wto 10:03, 02 Maj 2006    Temat postu:

Chudeusz napisał:
A kto Ci broni odrzucic misję??


Hmmmm Masakrator?? na początku mojej misji powiedział że moge nie przyjąć zlecenia.... poczekam sobie z miesiąc na następną pokazje.... xD a tak na serio te tematy to może być troche roboty ale jak MG sobie poradzą to no problemo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GM



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Teraz jest tam krater...

PostWysłany: Wto 10:14, 02 Maj 2006    Temat postu:

O rety, zły wujek Masakrator_pl, musiał jakoś sklecić misję i pokiwał palcem, że jak zlecenia nie przyjmiesz, to ze Spamuelem nie zagrasz w misji. Takie fakty Very Happy Ale pamiętaj, że tam grałeś z drugim graczem i to była misja. FreeMode to co innego. Kurczę, ale czepialski jesteś. Confused
Misje na FreeModzie już ruszyły, zapowiada się bardzo ciekawie Very Happy Prawda Yossarianie? Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fallout PBF - RPG Strona Główna -> Schron Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin